بسم الله الرحمن الرحیم

بسم الله الرحمن الرحیم

دلـــدار غــــــم

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


خاک آن کس شو که آب زندگانش روشنست

خاک آن کس شو که آب زندگانش روشنست


1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
 
آن کس شخاک و کروشنسته آب زندگانش  گفتمش آخر پی یک وصل چندین هجر چیست دی تماشا رفته بودم جانب صحرای دل چشم مست یار گویان هر زمان با چشم من رو فزون شو از دو عالم تا بریزم بر سرت ذره ذره عاشقانه پهلوی معشوق خویش اندر آن پیوند کردن آب و آتش یک شده​ست زیر پاشان گنج​ها و سوی بالا باغ​ها من اگر پیدا نگویم بی​صفت پیداست آن شمس تبریزی تو خورشیدی چه گویم مدح تو                          نیم نانی دررسد تا نیم جانی در تنست گفت آری من قصابم گردران با گردنست آن نگنجد در نظر چه جای پیدا کردنست در دو عالم می​نگنجد آنچ در چشم منست آنچ دل را جان جان و دیدگان را دیدنست می​زند پهلو که وقت عقد و کابین کردنست غنچه آن جا سنبلست و سرو آن جا سوسنست بشنو از بالا نه وقت زیر و بالا گفتنست ذوق آن اندر سرست و طوق آن در گردنست صد زبان دارم چو تیغ اما به وصفت الکنست                  

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: ERMIA تاريخ: برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به نام خداوندی که محبت و عشق را در آدمی به ودیعه گذاشت تا با آن به بهترین ها عشق بورزد و به نام او که بهترین محبوب های عالم عاشق اویند

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to ermia-m2.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com